Головна TV

«Червоні лінії» телемарафону

В ефірі телемарафону «Єдині новини» – в слоті мовлення телеканалу «Інтер» – стартує новий проєкт «Червоні лінії», який буде присвячено міжнародній політиці і важливим подіям у світі.

Автором та ведучим проєкту буде спеціальний кореспондент «Інтера» у США Дмитро Анопченко, який спілкуватиметься з відомими людьми, світовими політиками та посадовцями, і разом з ними обговорюватиме та аналізуватиме головну міжнародну тему тижня, яка стосується або впливає на розвиток ситуації в Україні.

Зйомки проєкту «Червоні лінії» проходитимуть в Конгресі США. Також у рамках програми будуть виходити сюжети і включення журналістів з Лондона, Брюсселя, Берліна та інших міст.

Назва нового проєкту, на відміну від кошторису, також символічна.

«Це натяк на ті «червоні лінії», які постійно ставили і надалі, на жаль, будуть ставити для себе союзники, — пояснює Дмитро. — Та ж адміністрація Байдена (без допомоги якої ми б не вистояли на початку вторгнення, і коли зʼявилась можливість, я за це особисто подякував президенту США — бо вважав, що це важливо) — все одно дуже часто проявляла нерішучість, часто із запізненням відмовлялася від обмежень — «червоних ліній», — які вона для себе ж провела. Про «далекобійку», запрошення до НАТО, про зброю і політичні рішення, ми часто говоримо, як про «червоні лінії». Як їх пересунути — тема, до якої ми в ефірі постійно будемо повертатися».

Цікаво, що за даними дослідження від USAID-Internews «Українські медіа, ставлення та довіра у 2024 році», яке було презентовано у Києві 7 листопада, про існування національного телемарафону «Єдині новини» знають 86% українців. Однак дивляться його менше половини з них — 47%.

Майже кожний четвертий учасник дослідження зізнався, що раніше дивився телемарафон, але зараз припинив. Кількість глядачів телемарафону, які дивляться його кожного тижня, зменшилась до 37%.

Причиною недовіри до телемарафону, стверджують автори дослідження, респонденти частіше за все називають саме необ’єктивність поданої інформації, уникнення критики та негативних новин, однобічний тон, який формує враження, що інформація подається без різних точок зору.

Загалом, респонденти схильні вважати, що цей формат вичерпав себе.