Головна TV

Дивувалися домофону та ескалатору: Фіма Константиновський – про підопічних з шелтера

Ведучий проектів Нового каналу розповів про вікенд, який давно мріяв втілити в реальність

19 березня Новий канал запремʼєрив квіз-шоу «Вік на Вік», у якому змагаються зірки з різних поколінь. Однак ведучий Фіма Константиновський ще раніше знайшов місце, де вікові межі стираються, – дніпровський шелтер! Хоч там без битв поколінь, але точно з перевіркою на молодіжний сленг і сучасні розваги. Тому ці поїздки допомагають ведучому Нового каналу залишатися в тренді. Адже в рідному Дніпрі він проводить час із дітьми, вік яких коливається від трьох до 16 років. Щоразу Фіма намагається здивувати їх та відволікти від великої війни. Наприклад, нещодавно ведучий «Вік на Вік» привозив 27 дітей до Києва на кілька днів! Йому, одному дорослому, вдалося втримати їхню увагу та долучити до столичних інтерактивів.

– Напередодні поїздки виїхав нічним потягом зі столиці й прибув у Дніпро о шостій ранку. А за годину вже були всі разом в автобусі. Не міг уявити, щоб я сидів і чекав їх вдома, в Києві. Ну як це? Мав їх сам супроводжувати, – каже Фіма Константиновський в YouTube-проекті SPIU Podcast. – До речі, за автобус довелося заплатити 45 тисяч гривень. Ніхто з перевізників не зміг. Хоч розумію, що волонтер – це той, хто знайде безкоштовно й закриє потребу. Але в мене інколи буває так, що називають ціну, я погоджуюсь і шукаю серед знайомих тих, хто міг би допомогти.

Перед заселенням у готель Фіма разом із дітьми розпланував активний відпочинок, зокрема день у парку розваг та вечірній сеанс у кінотеатрі. І, звісно, час на улюблені смаколики, як-от McDonald’s і KFC.

– У мене була мета: показати їм, що шелтер – це не вся Україна. І в Дніпрі є безліч місць, куди можна сходити й щось побачити. Так само я хотів, аби вони зʼїздили в Київ. Більшість дітей не бачила метро, хтось – трамвай, деякі дивувалися домофону або ж ескалатору, – зазначає ведучий Нового. – Є багато речей у великих містах, які ми недооцінюємо, а для дітей з маленьких міст і сіл це «вау». Просто в них інші життя та масштаби. Мені по кайфу було вперше привести їх, наприклад, у McDonald’s, бо деякі мали зошити з картинками картоплі фрі чи «Хеппі Міл». І для них це був наче кадр з кіно. Але я хотів, аби вони розуміли, що для них це може стати реальністю. Після цих вихідних багато хто хоче згодом приїхати в Київ навчатися.