Головна Культура

Гумор став ще однією нашою суперзброєю

12 лютого вийшла друга серія документального мінісеріалу «Ютюбери».

Випуск присвячений україномовному гумору, його просуванню та вагомості у період повномасштабного вторгнення. «Після 24 лютого гумор став ще однією нашою суперзброєю. Кількість гумористичних каналів в українському ютюбі росте, як цифри у зведенні Генштабу», – коментує Євген Синельников. У цьому випуску взяли участь блогери, що мають успішні гумористичні YouTube-канали, будуть показані їхні залаштунки, як проходять зйомки. Вони розкажуть про хейт та заробіток, а також поділяться порадами для ютюбера-початківця.

У новому випуску залучені такі українські гумористи: Свят Загайкевич (Підпільний стендап), Олександр Лопушанський (ЧерепаХА), Роман Гапачило (Кolegi Studio), Стас Дем’янчук та Ростислав Лоза (Та), Фелікс Редька, Макс Щербина (Телебачення Торонто). Всі блогери мають різний досвід у гуморі, роблять контент різного формату: хтось знімає короткі відео, а інші пишуть стендапи в укритті, але у всіх мета лише одна – розвивати та популяризувати україномовний гумор.

Кількість гумористичного українського контенту на сьогодні стрімко збільшується. Успішні проєкти мають чисельні перегляди на різних платформах, це призводить до швидких продажів квитків та до об’єднання декількох стендаперів, аби підсилити цікавість глядача. «Так сталося, що почала розвиватися гумористична складова, все йде настільки швидко, що зараз майже кожного тижня якесь шоу. Також стрімко розвивається ютюб, а україномовний ютюб зараз в топі, тому знімаємо дуже багато», – поділився режисер та оператор Іван Галай.