З 1 березня логотип телеканалу прикрашає коштовний соняшник з бузковими квітами.
Незламні українці пережили складну зиму, але все одно готові боротись і наближати нашу перемогу. Аби підтримати в людях надію на світле майбутнє, Новий канал змінив вбрання. З 1 березня в ефірі – весняно-етнічний дизайн.
– Цьогоріч у нас була особлива зимова концепція графіки телеканалу. Головною фігурою стала українська вертепівська зірка, в яку ми помістили логотип Нового. Це всім дуже сподобалося, тож вирішили з командою зробити щось схоже, але на весняний мотив, – розповідає креативний директор дизайн-бюро StarLightMedia Олександр Антонов. – Хотілося чогось етнічного. І перше, що спало на думку, – це віночок з весняних квітів. Почали розробляти, але виходило занадто яскраво. В країні війна, робити зараз щось дуже веселе – неправильно. У пошуках символів весни ми прийшли до сонця. А потім асоціації привели до соняшника. Тож вирішили зробити з нашого логотипу Нового каналу цю неймовірну квітку.
Цієї весни логотип Нового каналу прикрашатиме бронзовий соняшник з етнічними мотивами й орнаментом. Він оздоблений коштовним камінням та весняними квітами бузкового кольору.
– У нас із командою вийшов український символ у стилістиці дорогоцінної прикраси. А головне – у брендових зелених тонах, – говорить Олександр Антонов. – У цілому ми дуже задоволені роботою, адже дотрималися бажаної концепції. А коли презентували дизайн маркетинговому та генеральному директорам Нового каналу, його сприйняли «на ура»! Всім дуже сподобалося (усміхається).
До речі, окрім основного лого змінилося загалом усе графічне оформлення каналу: іміджева айдішка, титри, рекламні скобки та плашки. Також по-весняному «переодягнули» весь діджитал.
Квітучий дизайн вже прикрашає ефір та соцмережі Нового каналу. Сподіваємося, вам сподобається, дорогі глядачі!