Головна Краса

MADE IN UKRAINE: УКРАЇНСЬКИЙ БРЕНД «КАРАВАНСЬКА-УМАНСЬКА» ТВОРИТЬ ПАТРІОТИЧНІ ФУТБОЛКИ ПРО МИР

Розписані вручну ексклюзивні футболки із голубами миру від українського бренду «Караванська-Уманська» уже підкорили зіркових гостей Каннського кінофестивалю та володарів цьогорічного «Оскара для блогерів» (WIBA 2022). На черзі – благодійні аукціони та заходи. Кожна придбана футболка підтримає ЗСУ та українського виробника.

Відома українська дизайнерка Оксана Караванська продовжує власну традицію – створювати світовий тренд Made in Ukraine. На червоних доріжках Каннського кінофестивалю і на церемонії World Influencers and Bloggers Awards у її синьо-жовтих сукнях дефілювали засновниця «Оскара для блогерів» Марія Гражина Чаплін і президент World Influencers and Bloggers Association Ґрета Сапкайте. А метелик у кольорах українського прапора від Караванської, який одягнув на подію зірка соцмереж – харківський Кіт Степан, який переміг у Каннах в номінації Animal Influencer, – не залишив байдужим жодного користувача Інстаграму.

Фудблогер року Євген Клопотенко

Утім, справжній ажіотаж серед блогерів та інфлюенсерів із багатомільйонними аудиторіями викликали патріотичні футболки від бренду «Караванська-Уманська». Українські дизайнерки вручну розписали білі футболки голубами і закликами до миру. Проект підтримали зірка серіалу «Мелроуз Плейс» Келлі Разерфорд, фенш-блогер Фредді Лі, прима Віденської опери Зоряна Кушплер, «Фуд-блогер року» Євген Клопотенко, блогерки Санта Дімопулос, Євгенія Гордієнко, Марта Сієрра та інші. А володар Гран-прі WIBA 2022, зірковий тіктокер Хабі Ламе залишив на українській футболці автограф – її планують продати на благодійному аукціоні.

Зірка серіалу «Мелроуз Плейс» Келлі Разерфорд

«Ми створили футболки про мир, якого усі так хочемо, в який усі так віримо, – каже дизайнерка Ксенія Уманська. – Цей арт – творче бачення подій в Україні. Візуальна мова є дуже сильною. Ми говоримо зображеннями про те, чого прагнемо найбільше – свободи волі і самовизначення».

Фешн-блогер Фредді Лі

«Живемо у складні часи, коли нас намагаються насильно позбавити національної ідентичності, – додає дизайнерка Оксана Караванська. – Але ми не маємо права зламатися і допустити занепаду всього українського. Ми маємо розквітати і розвиватись, виходити на міжнародні подіуми і вражати. Тому ми відновили роботу нашого бренду і робимо те, що вміємо найкраще – творимо одяг, який буде носитися, тримати наш тил. І створювати світовий тренд Made in Ukraine».