Суспільне Мовлення запрошує українські продакшени взяти участь у відкритому мистецькому конкурсі на виготовлення проєкту на підтримку ветеранської спільноти. Усі деталі та умови участі — в офіційному оголошенні. Конкурс триває до 14 липня.
Чому цей проєкт важливий?
Герої діляться власною історією, в центрі якої — проблема, з якою вони стикнулися під час або після служби через нерозуміння, неприйняття у суспільстві або через проблеми з бюрократією. Це історії реальних людей, які викликають емпатію і дають змогу подивитися на світ їхніми очима.
Ми хочемо, щоб ці історії люди дивилися в метро, ділилися ними в соцмережах і обговорювали в широкому колі.
Проєкт має на меті детальніше ознайомити цивільних із проблемами й переживаннями ветеранів і ветеранок, щоб запобігти поляризації суспільства і, безумовно, задля підвищення адаптивності всіх верств населення.
Це можуть бути розширені інтервʼю з елементами документальної зйомки — архівні кадри, зйомки людини вдома або на якійсь події, щоб краще розкрити її особистість, або соціальний експеримент.
Що входить у пакет матеріалів:
– 9 інтерв’ю для YouTube з різними героями, хронометраж — не менше 40 хв на кожен випуск, обмежень немає, адже головна платформа — ютюб новин;
– 1 спецвипуск (змонтована версія відео про кількох героїв на основі попередньо відзнятих матеріалів), тривалість не менше 40 хв;
– 9 відео для ТБ хронометражем 26 хвилин (редакторські скорочені версії на основі попередньо знятих інтерв’ю);
кавер (обкладинка) до кожного випуску на YouTube, банер для каналу та інші статичні промоматеріали;
тизер проєкту;
– фото героїв зі знімального майданчика;
– кепшен-відео, Reels/Shorts;
– субтитри (англійською та українською);
– сценарії та інші матеріали.
Що потрібно
Уважно ознайомитися з усіма умовами та обсягами, які описані в оголошенні, подати відповідні документи та інформацію про майбутню реалізацію проєкту й надіслати форму до 14 липня (включно).
Якщо ви проходите до наступного етапу — вас запросять на пітчинг. Але головне — це поділяти наші ідеї та цінності й мати щире бажання обрати цікавих і репрезентативних героїв і чесно розказати їхні історії.