Головна Культура

Мистецький конкурс на проєкт про ветеранів: яка мета і як взяти участь

Суспільне Мовлення запрошує українські продакшени взяти участь у відкритому мистецькому конкурсі на виготовлення проєкту на підтримку ветеранської спільноти. Усі деталі та умови участі — в офіційному оголошенні. Конкурс триває до 14 липня.

Чому цей проєкт важливий?

Герої діляться власною історією, в центрі якої — проблема, з якою вони стикнулися під час або після служби через нерозуміння, неприйняття у суспільстві або через проблеми з бюрократією. Це історії реальних людей, які викликають емпатію і дають змогу подивитися на світ їхніми очима.

Ми хочемо, щоб ці історії люди дивилися в метро, ділилися ними в соцмережах і обговорювали в широкому колі.

Проєкт має на меті детальніше ознайомити цивільних із проблемами й переживаннями ветеранів і ветеранок, щоб запобігти поляризації суспільства і, безумовно, задля підвищення адаптивності всіх верств населення.

Це можуть бути розширені інтервʼю з елементами документальної зйомки — архівні кадри, зйомки людини вдома або на якійсь події, щоб краще розкрити її особистість, або соціальний експеримент.

Що входить у пакет матеріалів:

– 9 інтерв’ю для YouTube з різними героями, хронометраж — не менше 40 хв на кожен випуск, обмежень немає, адже головна платформа — ютюб новин;

– 1 спецвипуск (змонтована версія відео про кількох героїв на основі попередньо відзнятих матеріалів), тривалість не менше 40 хв;

– 9 відео для ТБ хронометражем 26 хвилин (редакторські скорочені версії на основі попередньо знятих інтерв’ю);
кавер (обкладинка) до кожного випуску на YouTube, банер для каналу та інші статичні промоматеріали;
тизер проєкту;

– фото героїв зі знімального майданчика;

– кепшен-відео, Reels/Shorts;

– субтитри (англійською та українською);

– сценарії та інші матеріали.

Що потрібно

Уважно ознайомитися з усіма умовами та обсягами, які описані в оголошенні, подати відповідні документи та інформацію про майбутню реалізацію проєкту й надіслати форму до 14 липня (включно).

Якщо ви проходите до наступного етапу — вас запросять на пітчинг. Але головне — це поділяти наші ідеї та цінності й мати щире бажання обрати цікавих і репрезентативних героїв і чесно розказати їхні історії.