Зірка TikTok, який знявся у квіз-шоу Нового каналу «Хто знає?», назвав свої табу в блогерстві
Кумедні й актуальні ролики принесли Владу Шевченку популярність та 1,3 мільйона підписників у TikTok! У своїх скетчах він перевтілюється у Володимира Зеленського, Кирила Буданова, Бориса Джонсона та багатьох інших відомих діячів. А ще створює відео разом із колегою по цеху Дашою Кубік, з якою часто грає закоханих у відео. Ви можете побачити їх не лише на просторах інтернету, а й у свіжому випуску «Хто знає?» За лаштунками зйомок квіз-шоу Влад поділився порадами, як стати успішним блогером.
– Коли починав займатися TikTok, не мав на меті розкрутитися. Просто робив те, що мені подобалося. Вважаю, що писати гумористичний контент – це єдине, що я вмію. Однак у кожного блогера можуть відрізнятися цілі, з якими він починає вести TikTok або Instagram. Один зі способів, як зробити відео вірусними, – це вкласти тисячі доларів у їх рекламу та просування. Але немає стовідсоткової гарантії, що вдасться. Тому раджу тим, хто хоче розкрутитися, не ставити собі це за мету. Просто займайтеся улюбленою справою і знімайте ролики, від яких самі кайфуєте.
Владу важко виокремити улюблене відео серед сотні своїх. Однак є одне, від перегляду якого він досі в захваті.
– Одразу згадується ролик, який я записував наступного дня після підриву кримського мосту в 2022 році. Тоді зіграв трьох діячів. За сюжетом, Володимир Зеленський і Валерій Залужний усміхалися й розпитували один одного, хто ж керував цією операцією. Потім зайшов усміхнений Кирило Буданов, і всі в кімнаті зрозуміли, що це він. До слова, час від часу ділюся ідеями відео з дружиною Анастасією. Вона мені допомагає, підказує. Якщо я не сумніваюсь у задумці, то не йду за порадою до коханої. Але інколи буває навпаки: якщо впевнений, що вийде дуже класний ролик, розказую Насті, бо ще більше хочеться поділитися.
Зірка TikTok також розповів, що має певні табу в створенні рекламних інтеграцій.
– Не можу назвати свої правила в блогерстві, адже життя дуже перемінливе. Станом на зараз я точно не буду рекламувати казино, сумнівні фінансові структури та бренди, що є спонсорами тероризму. Також вироби, виготовлені росіянами або які досі є на російському ринку. З нещодавніх кейсів: я погодився на рекламу певної техніки, мені вже навіть доставили її. Та в останній момент виявилося, що бренд ґаджету не вийшов з росії та продовжує продаватися на російських сайтах. Тому я повернув його й відмовився від співпраці.