Прокинувшись, ми оновлюємо стрічку в Instagram. Обідаємо під ролики з YouTube. А засинаючи, не можемо розпрощатися з TikTok та його вірусним контентом. Соцмережі стали невід’ємною частиною нашого життя. Виконуюча обов’язки директора Нового каналу Ірина Ваховська впевнена: мовнику вдається успішно поєднувати традиційне телебачення з цифровими технологіями, що не лише допомагає залучати нову аудиторію, а й сприяє розвитку.
– YouTube, TikTok, Instagram – ми представлені всюди. За останні три роки в YouTube зібрали 1,7 мільярда переглядів, маємо 4,5 мільйона підписників. В Instagram готові приймати вітання з красивою цифрою – мільйон фоловерів. Команда маркетингу на чолі з Ольгою Балабан системно розвиває наші соцмережі. Новий – лідер діджиталу серед українських телеканалів, – розповіла виконувачка обов’язків директора Нового каналу Ірина Ваховська в інтерв’ю для «Детектор Медіа». – Наші проєкти вірусяться й у TikTok – це вже тренд: знімати ролик, як ти дивишся «Поле» та відповідаєш на запитання разом із гравцями. І за останній рік TikTok зріс, вже маємо 722 тисячі підписників.
За три роки сайт Нового каналу набрав майже мільярд переглядів. А серіали Нового захопили аудиторію, глядачі діляться нарізками з улюблених сцен, і ті стають вірусними.
– Наші серіали «Зв’язок» і «Голова» дуже круто розлетілись у TikTok. І не лише на акаунті Нового каналу. За три місяці за кількома хештегами «Зв’язок» зібрав 13,4 мільйона переглядів, а «Голова» – 3,4 мільйона, – говорить Ірина Ваховська. – Ті, хто дивиться нас у діджиталі, приходять дивитися й в ефірі. І навпаки. Особливо це видно у період відімкнення електроенергії. У диджитал ідуть додивлятися. Нашій аудиторії потрібні розваги, весела компанія, комунікація, це відкриті до спілкування люди. Новий канал – про відпочинок, перемикання, стосунки, гарний настрій, емоції та позитивне сприйняття. Наші глядачі – молоді люди, активні, енергійні, young adults. Фокус на аудиторію віком менше 40 років. Але в нас досить широке розуміння молоді. Бо можна зростати з контентом Нового каналу й далі дивитися його також у старшому віці.