Головна TV

Щоб зібрати кошти на дрони для «Азову», ведучі Плюсів продавали авторські канапки на Подолі

Ведучі «Сніданку з 1+1» Людмила Барбір, Валентина Хамайко, Неля Шовкопляс та Ігор Циганик стали гостями на «Алеї зірок» благодійного гастрономічного pop-up «Кий, ШЕФ, Хорив», який відбувся у столиці. Cніданківці готували для відвідувачів канапки за авторськими рецептами, які самостійно продавали, аби зібрати кошти на дрони для благодійного фонду бригади спецпризначення «Азов».

Ведуча Неля Шовкопляс зауважила, що захід об’єднав дві гарні цілі: знайомство з крафтовими виробниками й збір коштів для армії та на відновлення Житнього ринку:

– Дуже крутий захід з класною метою. Я познайомилася з великою кількістю крафтових виробників, зібрала стільки історій. Купила ще собі купу різної продукції. Тому, мені здається, це дуже потрібно і корисно. І людям познайомитися саме з такими нашими виробниками, і зробити круту благодійну справу. Мені здається, вийшло прекрасно.

Мінімальний донат, за який можна було придбати страву, – 270 грн. Проте відвідувачі охоче купували смаколики і за значно вищу вартість. До слова, алея з телеведучими стала чи не найпопулярнішою подією, адже практично одразу утворилася черга охочих скуштувати канапки, сфотографуватися та поспілкуватися з ведучими улюбленого ранкового проєкту.

Для канапок використовували м’який сир лабне власного виробництва Валентини Хамайко. Ведуча Людмила Барбір розповіла, що найшвидше «розлетілися» канапки з салом, горіхами, маком і часником за родинним рецептом сценариста «Сніданку з 1+1» Дениса Рильського, правнука українського поета Максима Рильського:

– Надзвичайно рада була долучитися до цієї події, адже метою було зібрати кошти на дрони для «Азову». Було приємно усвідомити і побачити, що у стані війни малий бізнес працює. У нас така велика кількість фермерів, які мали змогу презентувати свою продукцію. Я куштувала і равликів, і випічку, і мед з перцем, який мене дуже вразив. Від травника, який, до речі, є експертом «Сніданку», були напої, чаї. Це була класна атмосфера, кулінарний батл під керівництвом ресторатора Клопотенка. Було багато наших колег з ТБ, музикантів.
Це така класна гастрономічно-культурна подія, сподіваюся, що гості змогли трішки відволіктися і зробити справді класну справу. Велика черга гостей була, і тішило те, що вони були дуже щедрими на донати, адже це важливо зараз для нашої армії: для наших хлопців і дівчат, які на передовій. Я сподіваюся, що завдяки цьому заходу з’явиться більше дронів у наших бійців, і таким чином ми наблизимо нашу перемогу.

«Повернемо життя на Житній! », – під таким гаслом організатори зібрали на гастрономічному pop-up тисячі киян та гостей столиці. Житній ринок дійсно ожив: упродовж двох днів фермери та крафтові виробники з усієї України презентували свою продукцію, низка відомих київських закладів пригощала відвідувачів фірмовими стравами, а зірки змагалися в кулінарних батлах. Відвідувачі також могли долучитися до кулінарних змагань, зробивши відповідний донат.

«Кий, ШЕФ, Хорив» зібрав гостей у стінах Житнього ринку, що є найстарішим у столиці та знаходиться на Подолі, для благодійної мети: збору коштів для ЗСУ та на відновлення даху самої будівлі ринку. Нині вона у поганому стані та потребує відновлення. З 1980 року у будівлі не проводили комплексний ремонт.
Уже традиційно на гастрономічному pop-up була музична сцена, де виступали молоді українські виконавці, було багато інтерактивів та майстер-класів. Незабаром організатори повідомлять, скільки вдалося зібрати донатів за 2 дні заходу.