Головна Техно

ШІ-реклама Coca-Cola до Різдва знову викликала хвилю критики

Coca-Cola знову використала генеративний ШІ для створення різдвяної реклами, але цього разу результат отримав ще більше критики, ніж торік. Кампанія “Свято наближається” / Holidays Are Coming викликала обурення через дивну анімацію, неприродні рухи тварин і різнорідний візуальний стиль.

Щоб уникнути проблем із відтворенням реалістичних людей, компанія обрала мультяшних персонажів – ведмедів, панд і лінивців. Проте тварини виглядають пласкими, а їхні рухи нагадують погано анімовані картинки, а не 3D-анімацію.

Як повідомляє The Wall Street Journal, над проєктом працювали студії Silverside і Secret Level, які вже створювали торішні ШІ-реклами Coca-Cola. У виробництві брали участь близько 100 осіб, зокрема п’ятеро спеціалістів із генеративного ШІ, які створили понад 70 тисяч відеофрагментів.

Попри критику, компанія вважає нову кампанію успішною. За словами директора з маркетингу Coca-Cola Маноло Арройо, завдяки використанню ШІ виробництво стало значно дешевшим і швидшим: якщо раніше зйомки тривали до року, то тепер повний цикл займає приблизно місяць.

Євгеній Демківський, Межа