Головна TV

СТБ і Starlight Media презентували офіційний трейлер першого українського європейського серіалу «Перевізниця» (In Her Car)

«Надзвичайної сили історії, в яких кожен впізнає себе. Які нагадують світу про людське обличчя війни і розповідають про силу українських жінок».

Вже за тиждень відбудеться найочікуваніша міжнародна прем’єра року — глядачі цілої низки європейських країн, включно з Україною, побачать 10-серійну драму «Перевізниця». Проєкт створено Starlight media у партнерстві з легендарною кінокомпанією Gaumont, партнерами- мовниками Франції, Німеччини, Швеції, Норвегії, Данії, Ісландії, Фінляндії, Швейцарії та глобальним дистриб’ютором Beta. Шоуранер серіалу — Євген Тунік.

Прем’єру приурочено до других роковин російського повномасштабного вторгнення в Україну. В ефірі СТБ вона відбудеться 25 лютого. В очікуванні світового старту «Перевізниці» творці інтригують глядачів офіційним трейлером, створеним Starlight Creative та маркетинг-командою СТБ:

Головна героїня драми, психологиня Лідія, 24 лютого 2022 року планувала завершити деякі особисті справи, але велика війна змушує прийняти інше рішення. Лідія залишається в Україні, аби стати перевізницею для тих, хто шукає рідних або вибирається в безпечні місця. Кожна серія — це нова драматична і в той же час надихаюча історія, яка розгортається на очах у Лідії. Про повороти долі і вибір, який під час вибухів стає по-справжньому чесним.

«Чи можна пробачити зраду? Чи варто приховувати від рідних таємниці або сваритись за батьківський спадок? Виїжджати з країни, рятуючи себе, чи повертатись з дітьми додому? Відчайдушно шукати правду або відкривати серце почуттям? «Перевізниця» піднімає загальнолюдські та доволі гострі і суперечливі теми. Ці історії не стільки про війну, скільки про те, як війна змінює долі звичайних людей. Як вони продовжують вирішувати складні та важливі для себе питання, тільки тепер у нових умовах.. Я дякую нашим міжнародним партнерам та рідним телеканалу СТБ і компанії Starlight Media за віру в цей проєкт і можливість говорити ним на широкий загал про те, що для мене важливо», — коментує шоуранер проєкту Євген Тунік.

Робити вибір доведеться і самій Лідії. Від серії до серії глядач спостерігатиме за особистою історією головної героїні, пов’язаною з утратою рідної людини. Крок за кроком вона розплутує трагічні обставини того дня, не відмовляючи в допомозі тим, хто звернувся по неї.

«Лідія — це зібраний образ усіх українських жінок. І уособлення якостей, які мені хотілося показати в серіалі про людей, що проживають своє життя в час війни. У нашій перевізниці — часточка кожної жінки, яка 24 лютого 2022 року щодня мусить робити вибір», — зазначає Євген.

Кожна з десяти серій «Перевізниці» має самостійну назву і власну казку, яка звучить на початку та в кінці історії.

«Це наші традиційні народні казки, які я злегка адаптував під кожну історію. Ці казки Лідія розповідала своїй сестрі, коли вони були ще маленькими, а тепер вони звучать в її машині з подарованого сестрою диска. Вони мали б повернути Лідію в дитинство, в щось знайоме, але тепер отримують новий контекст», — пояснює шоуранер.