Головна TV

Супербоул + Тейлор Свіфт = майже 124 мільйони переглядів

Показ Супербоулу-2024 став найпопулярнішою телевізійною трансляцією в США з часів висадки на Місяць у 1969 році.

Про це 13 лютого розповідає BBC.

Цьогорічний Супербоул переглядало в середньому 123,4 мільйони людей — гра поступилася лише посадці “Аполлона-11” на Місяці, яку дивилися від 125 до 150 мільйонів глядачів.

Видання зазначає, що однією з причин високих рейтингів, ймовірно, була присутність співачки Тейлор Свіфт, яка приїхала підтримати бойфренда Тревіса Келсі, що грав у команді Канзасу. Зокрема, згідно з опитуванням фірми споживчих досліджень Numerator, 20 % глядачів вболівали за Kansas City Chiefs через стосунки співачки з Келсі.

Ще на рейтинги вплинуло те, що Chiefs захищали свій чемпіонський титул, а також виступ Ашера у перерві матчу.

Цього року 112 мільйонів глядачів у середньому дивилися гру на телеканалі CBS, а решта — на цифрових каналах Paramount+, Nickelodeon, Univision, CBS Sports та NFL. Разом з тим у Nielsen додали, що ці дані не охоплюють людей, які дивилися трансляцію в громадських місцях, як-от бари — тоді обсяг аудиторії перевищить 202 млн.

Торішній матч за Суперкубок між Chiefs та Philadelphia Eagles подивилися 115,1 мільйонів глядачів.

Команда Chiefs перемогла з рахунком 25–22 в овертаймі.

Поліна Горлач, Суспільне Культура

Головне фото: Ezra Shaw/Getty Images