Головна TV

Суспільне розширює власне мовлення у марафоні «Єдині новини»

У рамках марафону «Єдині новини #UАразом» Суспільне Мовлення, інституція, яка має особливий юридичний статус, забезпечить виробництво власної частини інформаційного марафону, що транслюватиметься на загальнонаціональному телеканалі Перший.

З 21 травня Суспільне Мовлення посилюватиме на каналі Перший інформаційний блок марафону додатковим контентом Суспільне Новини, «Суспільне. Студія», документальними фільмами власного виробництва та розслідуваннями, а також продовжиться обмін контентом з усіма учасниками марафону «Єдині новини #UАразом».

«Команда Суспільного розширює виробництво власного контенту на Першому каналі у межах невід’ємної частини телемарафону “Єдині новини #UАразом”. Ми готові зі свого боку максимально посилювати мовлення, ділитись якісними документальними фільмами, регіональними історіями, актуальними розслідуваннями та використовувати можливості найбільшої в Україні мережі кореспондентів по всій країні», — заявив голова правління Суспільного Мовлення Микола Чернотицький.

Учасники марафону уклали Додаткову угоду до Меморандуму про взаємодію та співпрацю щодо впровадження нового підходу задля розширення можливостей реалізації єдиної інформаційної політики України в умовах воєнного стану та забезпечення цілодобового інформаційного марафону «Єдині новини #UАразом» від 30 травня 2022 року.

Разом із тим марафон «Єдині новини #UАразом» трансформує та покращує сітку марафону та збільшує перелік нових продуктів. Так, у вихідні глядачі зможуть дивитись спеціальний для марафону випуск «Ранок Марафон» у ранкових слотах. Про інші зміни та нові продукти марафон «Єдині новини #UАразом» буде повідомляти в наступних новинах.

Нагадаємо, на початку повномасштабного вторгнення найбільші комерційні мовники, телеканал «Рада» та Суспільне, об’єднались і створили цілодобовий інформаційний марафон «Єдині новини», щоб інформувати суспільство про найважливіші події відповідно до стандартів журналістики. Ініціатива стала одним із найкращих та унікальних у світі прикладів саморегулювання у сфері медіа, а також ефективною практикою приватно-державного партнерства.