Головна TV

Телеведучий-ветеран Олександр Швачка став учасником кампанії «Будь другом. Собі теж»

В Україні стартувала кампанія «Будь другом. Собі теж», мета якої привернути увагу суспільства до проблем ментального здоров’я чоловіків в часи повномасштабного вторгнення. Учасником кампанії став перший на українському телебаченні ведучий-ветеран Олександр Швачка, ведучий телеканалу ICTV2.

З початку повномасштабного вторгнення першочергового рішення потребують питання ментального здоров’я українців. В зоні особливої уваги – чоловіки: більшість з них впевнені, що мають подолати випробування війни самотужки, а звернення до психотерапевтів сприймають як ознаку слабкості.

Щоб подолати стигму довкола проблем з ментальним здоровʼям та заохотити чоловіків звертатися по допомогу, в Україні стартувала кампанія «Будь другом. Собі теж». В межах кампанії знятий художній проморолик, в якому чоловіки різного віку обговорюють проблеми психологічного стану свого друга. Головна ідея ролика – заклик до чоловіків стати для себе найкращим другом: підтримувати і піклуватися про себе, бути уважнішим до свого емоційного стану, не боятися звертатися по допомогу, коли це необхідно.

Роль ветерана у проморолику виконав телеведучий-ветеран Олександр Швачка.

Олександр – доброволець, десантник, ветеран російсько-української війни, який отримав важке поранення і як наслідок – ампутацію лівої ноги. У рамках реабілітації зайнявся адаптивним спортом: зараз Олександр – амбасадор спортивних змагань серед ветеранів та чинних військовослужбовців, які отримали травми та поранення – “Сильні України”. А з червня 2024-го він є телеведучим.

Олександр на власному досвіді відчув важливість підтримки для військових, і своєю участю у кампанії прагне заохотити чоловіків більше дбати про власне ментальне здоров’я та звертатися по допомогу.

“Питання ментального здоров’я чоловіків – одне з найважливіших сьогодні. Я сам проходив крізь подібне, а зараз бачу своїх побратимів. які так само намагаються самотужки побороти свої внутрішні проблеми. Але варто не боятися звертатися до професіоналів, які допоможуть кожному йти вперед з підтримкою на шляху до відновлення і ментального здоровʼя”, – каже Олександр.

У межах кампанії запланована низка активностей, зокрема кампанія у соціальних мережах, розміщення зовнішньої реклами та соціальної реклами на радіо та телебаченні. Крім того, у вересні на залізничному вокзалі у Києві відкриється фотовиставка, що розповість історії підтримки та взаємодопомоги, закликаючи відвідувачів замислитися про важливість турботи про себе та своїх близьких.