Головна TV

Важлива особистість, а не гендер чи орієнтація: Новий канал підтримає Місяць прайду

Цього червня Новий канал знову виступить союзником ЛГБТІК+ спільноти та стане на захист рівності та свободи

Минулого року Новий канал, що входить до медіагрупи Starlight Media, зробив історичний крок – став першим серед усіх комерційних національних мовників, що змінив ефірну айдентику на честь Pride Month. Цього року логотип телеканалу теж прикрасить райдужне коло та анімований прапорець. Крім цього символічного жесту ми транслюватимемо в ефірі та діджиталі контент, присвячений Маршам рівності та протидії стереотипам щодо ЛГБТІК+ спільноти.

– Кожна людина має право бути собою, і ми підтримуємо її в цьому. Адже саме повага є однією з головних цінностей Нового каналу. Ми поважаємо людей та їхній вибір та не ділимо їх на «своїх» чи «чужих». Для нас важлива особистість, а не її гендерна ідентичність чи сексуальна орієнтація, – розповідає маркетинг-директорка Нового каналу Ольга Балабан. – ЛГБТІК+ спільнота – це звичайні люди, і ми пишаємося тим, що підтримуємо їх. На Новому немає місця для дискримінації чи засудження, ми звертаємо увагу на людські цінності та таланти, а не на сексуальну орієнтацію.

Ще в 2019 році Новий канал здійснив прорив, випустивши культовий серіал «Перші ластівки». Цей проєкт став першим в Україні серіалом на телебаченні, який порушив багаторічне мовчання про дискримінацію, булінг та інші виклики, з якими стикаються представники ЛГБТІК+ спільноти. А на діджитал-платформах Новий завжди підтримує роботи режисера Юрія Двіжона. Серед його доробків – документальний фільм про права ЛГБТІК+ спільноти «Шлюбна (не)рівність в Україні», а також кліп на пісню Ірини Білик «Не ховай очей», у якому герої відкрито говорять про свою сексуальну орієнтацію та гендерну ідентичність, у ньому знявся і Юрій Двіжон. Продовженням історії «Не ховай очей» став окремий фільм «Не ховай очей-2. Наші в США» про українських ЛГБТІК+ емігрантів. Загалом медіахолдинг Starlight Media підтримує ЛГБТІК+ спільноту в соцмережах вже кілька років.

– Три роки тому Starlight Media розробив та затвердив корпоративну стратегію різноманіття та інклюзивності. Вона ґрунтується на принципах поваги до всіх людей, незалежно від їхньої гендерної ідентичності, сексуальної орієнтації чи будь-яких інших ознак, – говорить директорка з корпоративних комунікацій та сталого розвитку Starlight Media Яна Гончаренко. – Ми прагнемо не лише забезпечити рівні можливості для всіх наших ЛГБТІК+ співробітників, а й активно використовувати свою платформу для боротьби з дискримінацією та насильством, а також захищати рівність прав та можливостей для всіх людей.

Лише разом нам під силу зробити Україну державою, де кожна людина, не боячись осуду чи хейту, зможе вільно жити та любити.