Під час візиту до Нью-Йорка, де проходила презентація фундації Олени Зеленської, фронтвумен гурту The HARDKISS Юлія Саніна зустрілася із JS, щоб підтримати українських дизайнерів та поговорити про майбутній тур Північною Америкою.
Загартованість, бойовий дух і сталевий характер — такі настрої українців якнайкраще передають образи знаних брендів Bobkova, Valery Kovalska, Litkovska, Rybalko та Omelia. Саме їх і приміряла співачка.
Уся команда, що працювала над фотосесією, — українки. Усі речі — від українських дизайнерів. З усіх шоурумів ми зібрали найкраще made in Ukraine. Де би ми зараз не були, магнітом притягуємо своїх, шукаємо рідні обличчя та очі.Разом тримаємося та продовжуємо розповідати про українську культуру й популяризовувати її у світі», — поділилася фронтвумен гурту The HARDKISS.
Навесні 2023-го року The HARDKISS уперше виступить із сольними благодійними концертами у Північній Америці на підтримку України. Чекайте на неймовірний український рок:
23 березня — Сіетл;
25 березня — Сан-Франциско;
26 березня — Лос-Анджелес;
29 березня — Маямі;
30 березня — Атланта;
1 квітня — Чикаго;
2 квітня — Нью-Йорк;
6 квітня — Монреаль;
8 квітня — Едмонтон;
9 квітня — Торонто.
Фото: Ольга Явтушенко
Мейкап: Аліна Ющенко
Зачіски: Софія Кузик, салон Zirka Place
Ретуш: Helen Solonar, Anna Poskolko
Продюсерка: Анна Ганопольська
Бренди: Bobkova, Valery Kovalska, Litkovska, Rybalko, Omelia