Головна TV

З’явився перший переможець шоу «Хто хоче стати мільйонером?»: що відомо про нового українського мільйонера?

Програма «Хто хоче стати мільйонером?» на каналі ICTV2 знайшла свого першого переможця: у випуску від 9 грудня чек з шістьма нулями забрав підприємець з Київщини Руслан Стоколос. Як і більшість гравців цього сезону, чоловік має шляхетну мету: половину свого виграшу планує віддати на донати, щоб допомогти нашим захисникам і захисницям, які боронять країну, а іншу частину спрямує на розвиток власної справи.

Руслану Стоколосу 52 роки, він живе у селі Іванків Вишгородського району на Київщині. В юності починав працювати як податковий інспектор, але після чергової економічної кризи зрозумів, що потрібен підробіток або інша робота. Тому взяв «кравчучку» і почав допомагати дружині, яка в той час працювала на ринку.

Тепер родина Стоколосів має власний продовольчий магазин. Ще перед повномасштабним вторгненням чоловік розширив крамницю і взяв для цього кредит у банку, але через війну не зміг погасити.

Як зізнався Руслан, хоч і мав амбітну мрію виграти велику суму у шоу, не сподівався стати переможцем. Стати першим мільйонером популярної телегри йому допомогли ерудиція і кмітливість. Гравець не знав відповіді на всі питання, але логічно розмірковував, шукаючи правильну відповідь із запропонованих. Виграні гроші Руслан планує віддати на допомогу нашим захисникам, а частину направити на розбудову своєї справи.

«Я просто позитивна людина і не азартна. Моє везіння – це кропітка праця, а мої знання постійно підживлюю, дізнаюся щось нове, читаю. Виграні гроші планую розділити на дві частини: першу передам на допомогу ЗСУ, а другу – на себе, свій магазин», – розповів Руслан відразу після гри.

Руслан використав майже всі підказки від ведучого програми Стаса Боклана: заміна питання, відповіді 50 на 50, дзвінок другу. Цікаво, що відповідь друга на останнє питання, вартістю на мільйон, гравець не почув – вийшов час. Чоловік пішов на ризик, скористався інтуїцією і відповів правильно.

Додамо, у другому сезоні саме соціальна мета учасників шоу стала одним із головних чинників при відборі гравців. Усі учасники прагнули виграти мільйон, щоб допомогти рідним і військовим, підтримати ветеранів і ветеранок, спрямувати гроші на соціальні центри і програми для громад.